9 Aralık 2012 Pazar

Haftanın Resmi #12


  Bu hafta blogumda bir kadın yazara yer vermek istedim. Harry Potter'ın yazarı J.K.Rowling'e..

 Büyük bir hazla okumuştum Harry Potter serisini. Beni kitaplara bu denli bağlayan romanların başında gelir ''Yüzüklerin Efendisi'' ile birlikte. Onunla büyüyen kuşağa denk gelmiş bir birey olarak, her ne kadar film uyarlamalarını pek beğenmesem de, genel Harry Potter külliyatından da memnun birisiyim. Şimdilerde, yani J.K.Rowling'in yeni kitabının çıkmış olduğu bu günlerde, yazarın Harry Potter'a devam edeceği söylentileri dolaşıyor ortalıkta. Acaba bağnazlık yapıp buna karşı mı durmalıyım, yoksa tatlı bir nostalji yaşatması babında devamının çıkmasını desteklemeli miyim bilemiyorum. Yine de, Rowling'in kaleminden çıkan herhangi bir Harry Potter macerasını her ne şartta olursa olsun okurmuşum gibi geliyor bana..

                                                                   .....Teşekkürler Rowling, tüm herşey için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder