13 Ağustos 2012 Pazartesi

Haftanın Resmi #4


6 yorum:

  1. En sevdiğim yazar, 9 kitabını okudum daha da okurum :) Bu fotoğraf seri halinde aslında; aynı posizyonda kahve&sigara içiyor, sonra daktilo başına geçiyor, sonra ayakta yazdığı kağıtlara bakıyor...

    YanıtlaSil
  2. Hakkın var, çok iyi bir yazar. Ben de altı kitabını okudum, hızına yetişemiyoruz maalesef. :) Fareler ve İnsanlar, Yukarı Mahalle ve tabii ki Gazap Üzümleri en favorilerim, sırada Al Midilli var. :) Bahsettiğin olayı bilmiyordum, g-mailime ulaşıp resimleri bana gönderirsen paylaşabilirim. bitmeyenkalem@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevabını yeni fark ettim; resimler bende katıylı halde yok ama blogumda bu resimi ve bir poz sonrasını kullanmışım. Kaynak olarak da digitalgalery.nypl.org adresini vermişim. Google'da 'john steinbeck nypl' yazarsanız başka pozlarına da ulaşabilirsin.

      Sil
    2. Teşekkürler, hemen bakıyorum. :)

      Sil
  3. Özellikle Fareler ve İnsanları okuduğumda çok etkilenmişstim. Dediğiniz gibi efsane bir yazar Steinbeck.

    YanıtlaSil
  4. Steinbeck iyidir iyi. Gazap Üzümleri'ni de mutlaka okumalısın Süleyman. :)

    YanıtlaSil